چک لیست حقوق گیرندگان خدمت ویژه دفتر بهبود کیفیت

چک لیست ارزیابی حقوق گیرندگان خدمت ویژه دفتر بهبود کیفیت

210روش ارزیابیموارد
   مستندبررسی و طرح موارد عدم انطباق در کمیته اخلاق پزشکی
   مستند و مصاحبهاجرای اقدامات اصلاحی/برنامه­های بهبودکیفیت پس از تصویب و ابلاغ تیم مدیریت اجرایی
   مستندگزارشی نتایج ارزابی به تیم مدیریت اجرایی توسط مدیر بیمارستان
   مستندبرنامه­ای مشخص برای ارزیابی کفایت و اثربخشی اطلاعات ارائه شده در فواصل زمانی مشخص
   مستند و مصاحبهتعیین یک نفر با دانش، اطلاعات و تجربه کافی به عنوان مسئول آموزش همگانی توسط رئیس/مدیرعامب بیمارستان
   مستند و مصاحبهگزارش تحلیلی نتایج رضایت­سنجی بیماران و همراهان به تیم مدیریت اجرایی توسط مسئول بهبود کیفیت
   مستندجمع­آوری و تحلیل ریشه­ای موارد شکایات، انتقادات و پیشنهادات بیمار، خانواده و کارکنان توسط دفتر بهبود کیفیت با مشارکت مسئول واحد رسیدگی به شکایات/مسئول معادا، حداقل هر سه ماه یکبار
   مستندارزیابی داخلی محور حقوق گیرنده خدمت طبق برنامه اعلامی از سوی دفتر بهبود کیفیت توسط اعضای کمیته اخلاق پزشکی
   مستنداخذ تصمیمات اصلاحی/تدوین برنامه بهبود کیفیت در پیاده­سازی استانداردهای حقوق گیرنده خدمت در جلسه مشترک تیم مدیریت اجرایی و اعضا کمیته اخلاق پزشکی در بازه زمانی خود ارزیابی­های اعتباربخشی