آدرس:
ایران، کرمان، خیابان ابن سینا، روبروی کتابخانه اسناد ملی، بیمارستان کارمانیا

قوانین داخلی

ضمن خوش­‌آمدگویی به شما بیماران و همراهان محترم و تشکر از انتخاب ما به عنوان مرکز درمانی خود، مفتخریم با رعایت موارد اطلاعاتی و قانونی ذیل در خدمتتان باشیم:

  • هزینه‌­های درمانی این مرکز مطابق با تعرفه­‌های مصوب می­باشد.
  • ملاقات همه­‌روزه از ساعت 14 الی 16 می­باشد.
  • در تمام ساعات شبانه‌­روز هر بیمار در هر اتاق 1 همراه می­تواند داشته باشد.
  • از ورود اطفال زیر 1 سال به بیمارستان خودداری فرمایید.
  • جهت اتاق‌­های خصوصی 2 پرس غذا (یک غذای بیمار و یک غذای همراه) و جهت اتاق‌­های عمومی 1 پرس غذای بیمار سرو می­شود. در صورت درخواست، بیماران و همراهان انواع اتاق­‌های بیمارستان اعم از عمومی و خصوصی حق انتخاب نوع و تعداد پرس غذا را دارند.

        وعده­های غذایی در زمان­های مشروح سرو می­شود: 

وعده های اصلی

صبحانه، ساعت 6:45 الی 7
نهار، ساعت 12:30 الی 13
شام، ساعت 18:30 الی 19

میان وعده‌­ها

میان وعده صبح، ساعت 6:45 الی 7
میان وعده عصر، ساعت 15:30

مختص اتاق­های خصوصی

  • جهت انجام هرگونه معالجه یا عمل جراحی رضایت آگاهانه بیمار و ولی قانونی ایشان الزامی می­باشد که در بدو پذیرش اخذ می­گردد.
  • اختصاص کیف وسایل به بیمار کاملا اختیاری و در پی تقاضای بیمار می­باشد.

  • جهت آگاهی بیماران از حقوق خود و کارکنان، در تمامی بخش­ها تابلوهای منشور حقوق بیمار و کارکنان نصب شده است. 
  • جهت آگاهی بیماران از سمت پرسنل، در تمامی بخش­ها تابلوی فرم پوشش پرسنل بر اساس سمت نصب شده است.
  • در این مرکز اصول بهداشتی بطور کامل رعایت شده و تمام وسایل شخصی بیمار اعم از لباس، ملحفه، شان و گان جراحی یک بار مصرف می­باشد.
  • کلیه­ی بیماران روزانه توسط پزشک معالج ویزیت می­شوند.
  • جهت رفاه حال بیماران در انجام فرائض دینی، نمازخانه بیمارستان در محوطه و تمامی امکانات در بخش­ها موجود می­باشد که جهت راهنمایی، ایستگاه پرستاری همکاری می­نماید.
  • از قرار دادن پسماندهای غذایی و ظروف خوراکی بدون درب درون یخچال و بر روی سر سطل­های زباله خودداری نمایید.
  • استعمال دخانیات داخل بیمارستان ممنوع می­باشد.
  • جهت رفاه حال بیماران، به دلیل اختلال بر روی دستگاه­ها، از صحبت کردن با تلفن همراه در بخش­ها خودداری نمایید.
  • در صورت تمایل، هرگونه پیشنهاد یا انتقاد خود را در خصوص خدمات این مرکز می­توانید به صورت ذیل به ما انتقال دهید:
  • در شیفت­های صبح با شماره­های داخلی دفتر بهبود کیفیت (211 و 177) و در شیفت­های عصر و شب با شماره داخلی سوپروایزر (409) تماس بگیرید.
  • فرم نظرسنجی را تکمیل و در صندوق­ پیشنهادات/انتقادات که در سالن وروردی بیمارستان و راهرو بخش­ها نصب شده است، بیاندازید.
  • قبل از تحویل برگه خروج، نظر خود را از طریق دستگاه رضایت سنجی موجود در واحد ترخیص ثبت نمایید. 
  • از به همراه داشتن اشیاء قیمتی به بیمارستان حتی الامکان خودداری نمایید.
  • لازم به ذکر است، بیمارستان هیچ تعهدی در قبال وسایل شخصی و اموال شما ندارد لذا در مراقبت از آن کوشا باشید.