آدرس:
ایران، کرمان، خیابان ابن سینا، روبروی کتابخانه اسناد ملی، بیمارستان کارمانیا
ضمن خوشآمدگویی به شما بیماران و همراهان محترم و تشکر از انتخاب ما به عنوان مرکز درمانی خود، مفتخریم با رعایت موارد اطلاعاتی و قانونی ذیل در خدمتتان باشیم:
- هزینههای درمانی این مرکز مطابق با تعرفههای مصوب میباشد.
- ملاقات همهروزه از ساعت 14 الی 16 میباشد.
- در تمام ساعات شبانهروز هر بیمار در هر اتاق 1 همراه میتواند داشته باشد.
- از ورود اطفال زیر 1 سال به بیمارستان خودداری فرمایید.
- جهت اتاقهای خصوصی 2 پرس غذا (یک غذای بیمار و یک غذای همراه) و جهت اتاقهای عمومی 1 پرس غذای بیمار سرو میشود. در صورت درخواست، بیماران و همراهان انواع اتاقهای بیمارستان اعم از عمومی و خصوصی حق انتخاب نوع و تعداد پرس غذا را دارند.
وعدههای غذایی در زمانهای مشروح سرو میشود:
وعده های اصلی
صبحانه، ساعت 6:45 الی 7
نهار، ساعت 12:30 الی 13
شام، ساعت 18:30 الی 19
میان وعدهها
میان وعده صبح، ساعت 6:45 الی 7
میان وعده عصر، ساعت 15:30
مختص اتاقهای خصوصی
- جهت انجام هرگونه معالجه یا عمل جراحی رضایت آگاهانه بیمار و ولی قانونی ایشان الزامی میباشد که در بدو پذیرش اخذ میگردد.
- اختصاص کیف وسایل به بیمار کاملا اختیاری و در پی تقاضای بیمار میباشد.
- جهت آگاهی بیماران از حقوق خود و کارکنان، در تمامی بخشها تابلوهای منشور حقوق بیمار و کارکنان نصب شده است.
- جهت آگاهی بیماران از سمت پرسنل، در تمامی بخشها تابلوی فرم پوشش پرسنل بر اساس سمت نصب شده است.
- در این مرکز اصول بهداشتی بطور کامل رعایت شده و تمام وسایل شخصی بیمار اعم از لباس، ملحفه، شان و گان جراحی یک بار مصرف میباشد.
- کلیهی بیماران روزانه توسط پزشک معالج ویزیت میشوند.
- جهت رفاه حال بیماران در انجام فرائض دینی، نمازخانه بیمارستان در محوطه و تمامی امکانات در بخشها موجود میباشد که جهت راهنمایی، ایستگاه پرستاری همکاری مینماید.
- از قرار دادن پسماندهای غذایی و ظروف خوراکی بدون درب درون یخچال و بر روی سر سطلهای زباله خودداری نمایید.
- استعمال دخانیات داخل بیمارستان ممنوع میباشد.
- جهت رفاه حال بیماران، به دلیل اختلال بر روی دستگاهها، از صحبت کردن با تلفن همراه در بخشها خودداری نمایید.
- در صورت تمایل، هرگونه پیشنهاد یا انتقاد خود را در خصوص خدمات این مرکز میتوانید به صورت ذیل به ما انتقال دهید:
- در شیفتهای صبح با شمارههای داخلی دفتر بهبود کیفیت (211 و 177) و در شیفتهای عصر و شب با شماره داخلی سوپروایزر (409) تماس بگیرید.
- فرم نظرسنجی را تکمیل و در صندوق پیشنهادات/انتقادات که در سالن وروردی بیمارستان و راهرو بخشها نصب شده است، بیاندازید.
- قبل از تحویل برگه خروج، نظر خود را از طریق دستگاه رضایت سنجی موجود در واحد ترخیص ثبت نمایید.
- از به همراه داشتن اشیاء قیمتی به بیمارستان حتی الامکان خودداری نمایید.
- لازم به ذکر است، بیمارستان هیچ تعهدی در قبال وسایل شخصی و اموال شما ندارد لذا در مراقبت از آن کوشا باشید.